Having the time of my life!!

2012-05-17 @ 14:54:11

SÅ HÄR glad blev jag när jag mötte upp Alexandra och Rebecca på Guernsey's flygplats:D:D:D UNDERBART att se dom igen:) Vi mös till det på kvällen med fajitas och drog sen på irländsk krogkväll på Cook n Bull:)



Sen på fredagen blev det finmiddag på restaurangen "Crow's Nest"!! Rebecca och Alex tog hummer och jag åt Lax!! Delade på en vinflaska också:) Blev bjuden på kalaset av mina tjejer, tusen tack!!!

Drog vidare för att kolla in nattlivet här på ön, hann inte med så mycket mer än White Hart, Barbados och Follies men hade iaf roligt:)

MIDSOMMAR FEST PÅ HERM:

Jag och Elliot hade planerat ett midsommar kalas på vackra Herm i helgas!! (vet att det är för tidigt men tänkte passa på innan alla au-pairer åker hem och sen hade jag ju Alex å pukan på besök:))

Så 17pers blev vi i slutändan! Campade, grillade, sjöng och drack vodka med blommor i håret, låter väl som midsommar?



Tälten var uppe så Anett drog igång med grillningen:))



Maris överraskade med att dyka upp lite senare, otroligt glad över att hon kunde komma!:)<3



:)



HAHAHAH




Här är vi påväg ner till puben "the mermaid" :)))



Tror "Dicki" var rätt nöjd där i mitten:))



Hade en kanonbra helg:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback