Toppen dag!

2012-03-09 @ 12:03:09

Hej hopp!
Igår fick jag ledigt efter att ha jobbat en hel del under veckan! GÖTT. Så startade dagen hos E med sovmorgon, frukost & kaffe på sängen. Runt lunchtiden drog jag till stan efter att E åkt till jobbet. Träffade på Tarja och Johanna där och stre lite innan jag och Johanna tog en fika! Riktigt trevligt:) Blev ett "body butter", en hallonröd tröja och en vit kajalpenna rikare efter mitt besök på stan! Har inte riktigt umgåtts sådär mkt med Johanna, så vi bestämde oss för att ses och baka till veckan! Ska bli kul:))

Ser fram emot helgen som väntas efter klockan 18 idag! Ska precis ta och börja jobba:) Idag får det nog bli lekplatsen med Carrie tills Lexi ska bli hämtad. Vi ska dekorera hela huset för kalas:)) Deras farmor kommer på besök!
Ha det så bra<3

/ Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback