Min helg:))

2012-03-05 @ 17:51:54

Sååå, vad gör jag nu om dagarna?? Kan ju börja med att berätta om vad jag gjorde i helgas.
Min fredag fick bli: sovmorgon, frukost på sängen och börja jobba vid 11. INGA FEL:) Vanessa ringde och ville att jag skulle komma till Cobo beach för att fortsätta att leka med Carrie medans hon drog på jobb. Så jag och C bygde sandslott, doppade fötterna i havet och strosade runt på stranden. UNDERBART.
Min fredagkväll blev att möta upp tjejerna för lite skvaller:) Möttes på Dix Neuf och hade en mysig fredagskväll utan konstigheter!

På lördag förmiddag träffade jag Maris och vi drog på stan för att leta lunchställe! Soligt och fint var det, så vi ville sitta utomhus! Vi hittade en fin terass precis vid havet, ett ställe vi aldrig varit på förut så där fick det bli!
Gottade oss med lunch och cider i solen, hur gött som helst!
Sen på kvällen (efter att ha sparkat lite boll med E..) lagade jag stuvade makaroner m hemmagjorda köttbullar till E, för han ville smaka på lite "riktig svensk mat"..hoppas jag gjorde ett bra intryck med de:)) Finns ju dock inga "ideal makaroner" här..hehe

Söndag blev en regnig dag och inte mycket gjort! Skulle ha spelat match, men den blev inställd för blöt plan! Så Tog en promenad och drog sen till huset för att se flickorna lite innan det var dags för läggdags för dom:) Tror inte Martin klagade, han behövde allt lite vila efter att ha varit ensam med barnen hela helgen. 

<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback