Härliga helg!

2012-03-11 @ 15:38:26

Min torsdagkväll blev lite ändrade planer, då kaptenen för Guernsey Rovers ringde upp mig och frågade om jag ville ställa upp och spela för Guernsey Island team! Riktigt kul att få chansen så självklart gjorde jag det:) Fick spela hela andra halvlek och när jag väl fick bollen gick det rätt bra! Vet dock inte om jag kommer få spela igen då de redan har en färdig trupp och egentligen är jag inte tillåten att spela i detta laget. (Måste ha bott på ön över ett år...) Men men, kul var det!:)

Min fredag börjades med jobb runt lunch tid. Tog med mig Carrie för att hämta Lexi, så vi kunde börja dekorera huset för kalas! Det blev serpentiner, peppa-pig tallrikar, lysande ballonger och glitter överallt...Efter flickornas middag kom Martin hem och jag var ledig för dagen!:)

Drog till affären och plockade på mig allt som man kan tänka sig till en lyckad tacos-middag! Kändes som äkta fredagsmys:) Så blev en lugn kväll med guitar hero och en film:)

Efter en härlig sovmorgon tog jag och E bilen till "the doghouse" och jag blev bjuden på lunch. Vi satt ute i solen på deras terass och hade det mysigt! Efter en kanonbra start på dagen drog jag och hämtade Maris så vi gick ut på klippvandring. Tog 172 kort!! Så blir att fylla på mitt "Guernsey album":)













Hade hur kul som helst! Var riktigt varmt och kändes nästan som sommar!!:))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback