Second Last SATURDAY!

2012-07-04 @ 11:50:53

Näst sista lördagen ute här....hur konstigt är inte de? Har varit ute här i 11 månader...4helger på en månad, så säg att jag varit ute 2 i snitt, vilket blir 22 helger:O fast de är ju bara lördagar då;) Men hur som! Det kommer bli lite konstigt att inte gå ut här längre...så många minnen jag aldrig kommer glömma! Vi blir bara färre och färre av oss här i "gruppen". Bara jag, Maris och Vilhelmina av mina riktigt nära vänner som är kvar. Så vi gjorde det bästa av kvällen och drack Viva Tallinn, strongbows med blackcurrant juice hemma hos mig innan en taxi till stan! Och självklart hamnade vi på Follies och nattklubb! Älskade, underliga Follies....kommer bli saknat!


Alexander Skarsgård på skärmen<3 haha



Här kan man hoppa...



haha



Jag och Vivi:)

'

Jag och Maris:)





ACT NORMAL??


Haha, Hade en jättekul kväll:) Börjar bli jobbigt nu...men en sista kväll ute nu på Lördag!!

WILL MISS YOU ALL!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback