9dagar kvar på Guernsey!

2012-07-04 @ 11:37:02

Hej, nu är det inte länge kvar! Känns väldigt blandat. Jag är otroligt lycklig över att Elliot kommer med mig till Sverige och ska jobba när jag ska plugga i Uppsala! Är ju rätt sjukt att detta händer mig? Trodde inte det fanns någon som han. Bara av en slump att vi träffades där på White Hart och ännu mer av en slump att vi sågs igen efter det. Kanske en slump att vi nu är tillsammans men har då aldrig varit så här lycklig, så bara att njuta och se vad som händer! Massa spännande framför oss nu!:)



Alla människor jag har träffat under mina elva månader här har på något sätt påverkat mig! Kommer aldrig glömma de vänner jag skaffat mig här. Ser fram emot vår reunion på Guernsey BIG TIME!! Det är sjukt att tänka på hur vi träffades här, som au-pairer, hade samma vardag och när vi träffades sen på kvällarna hade vi extremt mkt gemensamt. Kanske vi alla passade så bra ihop för vi varit "på samma ställe i livet"? Sen när vi alla saknat våra familjer och vänner där hemma någonstans, så har det känts så bra att ha så fina vänner här. Alrdig känt mig ensam här borta tack vare dom<3











WILL MISS YOU ALL!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback