Onsdag vare ja:)

2012-01-11 @ 11:50:17

Att vara en au-pair är inte alltid en dans på rosor...kan bli långa dagar, även de kortaste dagarna kan verka långa ifall barnen är griniga osv...mkt som spelar in! Men jag har lärt mig att man måste se till de saker som gör det värt. Att höra C (2år) säga "you're the best Josefin in the world" eller "I want a cuddle". Eller att höra L (5år) säga "This is my favourite toy, but you can have it in your room if u want". Det är verkligen supergulligt, för dom är så goa fast på så olika sätt:) Barn är otroliga, har aldrig sett mig själv som en "barnmänniska" eftersom jag inte har några yngre syskon. Men who knew! Här är jag som barnflicka...

Har jobbat en hel del övertid och har varit minst sagt trött! Igårkväll sa V att jag fick idag ledigt..HAPPY DAYS!! Solen skiner ute så tänkte faktiskt ta cykeln ner till Cobo Beach:) 12 plus grader är det oxå, så inte fy skam!:)) Ser fram emot en underbar dag.

Gjorde min första fotbollsträning igår oxå på hur länge som helst!! Va riktigt kul:)) Blir kanske match på Söndag! Ha en bra vecka! Ska försöka lägga upp ett album på facebook med bilder här borti från;)

Pussssss å hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback