Helg<3

2012-01-28 @ 14:13:32



Hej!

Nu äre helg! Igår fick jag ledigt efter tolv?? Inte dåligt för å va en fredag! Så hade långlunch och mös till det i soffan, passade på när jag hade huset för mig själv:) Sen snörade jag på mig löparskorna!! Hittade en as lång uppförsbacke upp till en kyrka som jag har varit för lat för att prova på tills nu, kände att det var dags att se om jag kunde springa upp för den! Måste ha varit en till två kilometer lång! Hur som helst var jag rätt slut när jag kom upp, men det var suverän utsikt från kyrkan så stannade en stund för att hämta andan. Eftersom jag aldrig varit där tidigare så sprang jag vidare och hittade en liten cykelväg som tillslut tog mig tillbaka till kyrkan igen...så ner för hela backen sprang jag och när jag väl är i slutet av den så får jag för mig, galen som jag är, att springa upp för den igen?! Så idag kan jag knappt gå för mina ben är så stela! Bra där. Kändes iaf otroligt härligt när jag kom hem! Och självklart förtjänade ju en sån springtur lite alkohol på kvällen...;)

Jag drog in till stan och köpte vin, mötte Maris och vi började dricka. Efter en halv vinare var tog Maris fram rom och colan...ja, efter det så var vi mer än redo för krogen. Vi mötte Vivi, Tarja och Laura inne på "White hart" och sen kom E oxå:) Hade otroligt kul!!

Är himla glad för tillfället och även om jag har värsta bakfyllan ever så får faktiskt denna låten mig att vilja dansa och härja igen! Blir dock lugnt ikväll med lite mys istället:)<3 Ska kanske åka skridskor oxå på en "fejkisbana" mitt på torget i stan! haha

Ha en bra helg:)
































































































































































































































































































































































































































































































Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback