Haft en kanonhelg!!

2012-01-29 @ 20:03:33

Hej bloggen!
Som jag hade på känn så blev igår en riktigt bra lördag! Spelade lite biljard, hyrde film och hade det riktigt mysigt! Idag blev det "Sunday roast", påminner om en typisk svensk söndagsmiddag med potatis, kött och sås. Skillnaden är att allt är ugnsbakat:) Vi åt på "Roquettes", lär definitivt gå dit igen:) Efter en kanonlunch så tog jag och E bilen till Fermain för att "klippvandra" en sväng. Otroligt vackert, förstår inte varför jag inte har åkt dit tidigare! Otroligt glad att E kom med den idén:) 
För övrigt är jag bara allmänt nöjd, men vem vore inte det efter en sån kanonhelg! Se bara på bilden, inte varje gång man har den utsikten!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback