Fina vänner man har<3

2012-01-09 @ 19:30:08

Igår blev det lunch med Tarja och Laura! Extra roligt å se Laura eftersom jag inte sett henne sen vi båda kom tillbaka! Glömde förstås hennes julklapp så får cykla dit under veckan och ge henne den:) Efter det blev det till stan för å träffa Maris! Herregud vad jag har saknat henne:) Kul å prata och ta igen lite! Gav henne julklappen osv, tror hon blev extra glad när hon fick snus oxå;) Hur som haver...vi planerade redan våran utgång ihop på lördag! Inte så konstigt, va ju på tok för längesen;)

Idag har jag jobbat länge! Började sju imorse för att göra barnen redo för skolan, körde dit dom och såg till så de kom in i sina klassrum:) På vägen hem åkte jag inom Waitrose och köpte frukost! Blev en mörk fralla, skinka och sallad! Bra uppladdning inför morgonens löpartur:) Efter 40min var jag slut..herregud! Även om jag hade ett relativt högt tempo så känns det fruktansvärt dåligt! Mår bra i kroppen nu efter iaf:) Lunchen fick bli en sallad! Måste komma igång nu...Imorn börjar jag ju träna fotboll också! Ska bli otroligt kul:) nervös...får se om jag fortfarande kan något!

Ikväll blir det å spela lite tv-spel hos E, en bra avslutning på en lååång men helt okej dag! Gjorde förresten pannkakor till barnen förut..slutade med att brandlarmet gick!! Herregud...ibland blir jag ju rädd för mig själv. Ett plus hade ju varit att ha på fläkten lr iaf ha öppnat ett fönster. Till mitt försvar kan jag ju säga att det var några jäkla invecklade pannkakor dom ville ha! Lexi ville ha med ost i..självklart glömde jag ju riva osten, därav hann nog järnet bli lite väl varmt innan smeten väl kom i! haha röksignaler tyckte iaf Carrie va kul...Så går det när man ska försöka lite extra! 

Puss å kram:)



Lappar som väntade vid dörren första morgonen jag vaknade efter jag varit borta under jul<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback