Back on track..

2012-01-08 @ 13:18:45

Nu är jag tillbaka på ön och allt är i vanlig ordning igen. Har dock jobbat rätt mkt sen ankomsten, så är otroligt trött! Har till exempel inte haft tid att träffa Maris eller Laura än...så får ta och göra det idag(söndag) som är min enda helt lediga dag sen jag kom hit! Har sovit bort halva av den redan för jag var så trött.. Ingen bra start direkt. Så ska duscha nu och få lite ordning på mig! Blir lunch med tjejerna, till stan och spela lite fotboll med Elliot (måste ju värma upp lite innan jag ska prova för ett lag på tisdag) och sen fika med Maris efter hon slutat jobba ikväll:)
Berättar allt om resan hit och välkomnandet av familjen lite senare! Ha en bra dag:))
Puss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback