Utgång med förferre hemma hos Anni:)

2012-04-04 @ 14:20:16

Vilken kväll! För det första måste jag berätta om huset vi fick vara i och förfesta i:) Vilket mansion...aldrig sett något liknande! Men alldeles för modernt för min smak. Allting kontrollstyrt med fingeravtryck osv. Det var Annis värdfamiljs hus som hon bodde ensam i under tiden de var på semester i Egypten. Det var jag, Anni, Madeleine, Maris och Laura.

Här är vi:)



Jag och Maris:)



Madi och Anni



Jag och Anni:))




Hade riktigt kul:)) Drog med taxi in till stan och vidare till White Heart innan vi gjorde Follies osäkert! Hittade ett rugby lag som roade oss innan det fick bli hem rätt tidigt för min del. Hade match dagen efter:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback