<3

2012-04-19 @ 17:41:38

För exakt 5månader sedan träffade jag Elliot Shaw för första gången. Det var inne på min favoritpub "White Hart" en lördags kväll, då jag och tjejerna var där för en lugn utekväll. Han var, för mig, den snygga mystiska killen som inte sa mer än han behövde och det han sa var genomtänkt. Kände att jag ville lära känna den killen...

Om vi inte hade satt oss vid hans kompisars bord hade jag nog aldrig ens fått chansen att träffa honom. Om inte Elliot hade skaffat facebook och lagt till mig som vän efter den kvällen hade jag nog aldrig mer pratat med han.
Om inget av detta hade hänt hade jag nog inte varit lika lycklig som jag är nu.

Alla dagar sen den 19e oktober har han funnits i mina tankar, nu finns han i mitt hjärta och till sommaren när det blir hem till Sverige kommer han finnas i mitt liv<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback