Så mycket bättre..

2011-09-16 @ 14:31:29

Hej!

I början när jag precis flyttat hit kändes det rätt tungt att inte vara hemma. Saknade alla extremt mycket och trodde aldrig jag skulle kunna skaffa ett "liv" här nere utan dom. Ensam är ordet! Men efter ett tag så inser man faktiskt att man inte är ensam och det finns hopp för ett liv här med. Jag tror att om jag inte hade haft turen med att hamna i en såpass öppen och bra familj hade jag nog planerat en hemresa. Men i nuläget trivs jag riktigt bra och är glad över att jag valde att resa hit för att jobba! Om jag inte hade gjort det hade jag inte upplevt det jag gjort hittils och det som komma skall..
Och nu när flickorna börjat skolan och "vardagsrutinen" är igång känns allt så mycket BÄTTRE!
Idag har jag fikat med Tarja på La Frique när jag passade Carrie. Mycket roligare med lite sällskap och en kopp kaffe när man passar småbarn :) Jag har även suttit i V:s Jetplan!! Satt i samma stol som Mark Webber suttit i idag :D tihi..sen har jag även kört mer vilse än jag någonsin gjort förut-.- Herregud, det skulle inte skada med lite vägskyltar här!! Och större vägar! Ehmm, ja..de va väll de! :) Hänt något kul hemma?? Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback