Roligaste helgen hittils!!

2011-09-26 @ 00:00:37

Hejsan! Lite dålig update här, jag vet..men har man fullt upp så har man! Har det bra här nere och trivs med familjen jag bor hos. Inga problem när föräldrarna är så avslappnade och roliga! Denna helgen var top notch helt enkelt, kunde inte haft det bättre!

Fredag: Tar hand om 2åriga Carrie, vi leker i parken tills mamman är tillbaka från jobbet. Klockan två är det dags för Carries "opening-party" på hennes förskola. Vilket innebar: Tårta, hopptorn, champange, världens största "Peppa Pig" och sa jag Champange?? haha. Så jag och V tog varsitt glas..vilket blev tre innan vi var färdiga. Efter kalaset väntade M i hamnen med deras båt, så vi åkte till Herm för flickornas middag. INGA FEL och självklart hade V med sig en flaska Rosé..så väl tilbaka i huset ca 19 var det dags att göra sig iordning för utgång. Förfesten var ju i princip redan avklarad, så vi drog direkt in till stan. Mötte Laura, Maris, Youna, Annicka & Madelin för en vinflaska innan Laskas, White Heart och Folies! Vi träffade några killar som iaf gjorde min kväll. Lokalbor kan vara bra roliga dom med. Blir att fika med en av dem imorgon, förhoppningsvis lika kul nu som då.
Berättar om lördagen och idag imorgon :)) Hoppas ni haft en kanonbra helg oxå! Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback