Ny dag, nya utmaningar!

2011-09-12 @ 11:33:29

Hej hopp!


Har varit föräldrafritt hela söndagen och kommer vara det hela dagen idag oxå! Det betyder sjukt mkt ansvar, som jag trodde var för mkt. Gårdagen var extremt lång, eftersom jag hade hand om barnen heeeela dagen. Det är helt okej att försöka hitta på lekar osv i några timmar..men inte i 12! Överlevde iaf även om det blev några tårar, "jag kan inte sova" och jag saknar mamma...
Imorse var stressigt! Tre väskor för Lexi och två för Carrie. Badräkt på under alla kläder och regnkläder. Paraply och tofflor...det är ett under att jag inte glömde något! Nu är jag själv i huset så har passat på att städa lite..Ska strax hämta Carrie på förskolan, hoppas hon haft en bra första dag!!
Klockan fyra är förhoppningsvis M hemma från sin seglingsresa och jag kan andas ut igen! Fram tills dess återstår lunch till C, naptime, hämta L och göra middag till flickorna! Håll tummarna så allt går i lås!
Ikväll blir det kanske bowling med au-pair gänget! Det vore en bra belöning! :D
Jag längtar:
*Till klockan fyra..
*Tills på torsdag då jag ska skypa med Madde!:D
*Tills den 6 oktober då jag får besök!
*Till JULAFTON!!
Ha en bra dag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback