Livet leker:)

2011-09-14 @ 18:45:26

SOVMORGON..följt av en löparrunda till Vazon Bay:) Frukostflingor med blåbär & jordgubbar och två avsnitt av "Masterchef Australia":) Sen tog jag bilen in till stan för en fika! Nu sitter jag bara på rummet och njuter till janis jopplin, maroon 5 och Guns N' Roses..härlig blandning, just the way I like it! Ikväll blir det pizza, godis och film bara för att göra dagen fulländad! Älskar att vara ledig och bara va lite..no stress!

Ska för övrigt boka tid så jag får mitt hår färgat någon gång! Tror jag kör på det vanliga blonda..men får se:)
Köpte ramar och lite grejer till rummet, så nu finns mina nära och kära på skrivbordet!

Vill så gärna åka till London snart! Jag, Laura och Tarja har pratat på att åka dit. Men är ju inte gratis och så länge som vi går ut, fikar och shoppar som vi gör lär vi ju inte kunna spara heller:P Jag får helt enkelt skärpa mig eller ta av sparpengarna! För till London ska jag ! Där har ni lite av min dag. Ta vara på er egen och hoppas ni har det bra:) Kram från Rue Du Pont Vaillant..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback