Ingen surfning idag..

2011-09-07 @ 00:20:12





Har varit fint väder sen jag kom hit till ön, men JUST idag skulle det naturligtvis bli storm! Hur som helst var jag ändå positiv nog att ta bilen till Vaizon beach där (till min förtjusning) nog den snyggaste killen på ön även kallad surfinstruktör..väntade på mig! Vi gick till stranden för att kolla läget..men det var sjukt blåsigt. Sanden vimlade omkring och vågor högre än mig själv svepte in mot stranden. Jag hoppades förstås på att killen skulle säga: äh, va fan klart vi ger det ett försök! Eller varför inte: Vi har ju ändå bokat en timme så varför inte ta en lunch istället? Aaa fast nej, så blev de ju inte riktigt.. Instruktören åker tillbaka till England imorgon fattade jag som, så får lära mig å surfa på annat håll! Livet är då inte rättvist;)

Istället fick det bli en "innedag" med flickorna, då det var omöjligt att vistat utomhus idag. Blev mycket pysslande, filmmys och dockteater. Så är rätt så trött! Börjar tio imorn, så ska verkligen inte klaga! :)

Har lite hemlängtan, så ska se på "Göta kanal" bara för stämningens skull ! Godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback