Helgen :)

2011-09-20 @ 20:57:46

Hej! Haft en bra mâten?? Tänkte jag skulle berätta lite om min helg här borta på ön. För det första var det i princip storm! Jag gick för att möta Tarja så hon skulle hitta till huset och så fort vi gjort oss iordning gick vi på vinflaskorna. Det känns bra att det är okej för familjen här att vi dricker, men som jag nämnt innan så dricker dom ju rätt ofta själva. Vin är vardagsdryck här.. Men iaf vi började dricka vin, kollade x-factor och käkade ost, lax & kex..lyxigt värre:) En vinflaska blev två och innan jag skulle göra bort mig totalt inför föräldrarna fick vi skjuts in till stan..så jag kunde göra bort mig på coctailbaren Laskas istället!! Herregud. En vinflaska + drink + dans..jo men visst! Hade iaf kul :) Blev inge Folies denna gången, för lång kö och för mkt energi för att göra annat! Så blev lite hamnhäng och White Heart med livemusik istället. Fått en ny polare oxå som gillar att springa, perfekt för jag behöver både motivation och en träningskompis! Får se om det räcker för at få mig att röra på mig på fler ställen än dansgolvet här borta! Nåväl, dagarna rullar på och imorgon är det redan onsdag :) Kanske får bli en tur in till stan och kika lite! Ha det bra :) Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback