Hej hopp!

2011-09-05 @ 10:34:28

Har haft en annorlunda men väldigt rolig födelsedag följd av en likaså campingtur på paradisön Herm. Efter en galen kväll på stan med lite sömn tog jag färjan på lördagen till familjen som var på Herm. Vi åt en "födelsedagslunch" där och firade med vin.

Sen jag kom hit till Guernsey har jag nog druckit mer vin än jag någonsin gjort innan. Jag har alltid varit emot att dricka alkohol till vardags om det inte är något speciellt tillfälle. Kanske har jag hamnat till de som "inte har något bättre för sig". Hur som helst är det nog med det nu:) Har bestämt mig bara för att dricka vin om det är en finmiddag lr utekväll och inte till x-factor på en tisdagkväll...

Laura H, Tajra och jag funderar på att skaffa oss gymkort! Ska kolla upp det och förhoppningsvis blir det ett för saknar att slita ut mig med vikter istället för barn på armarna.

Imorgon är det dags för surfinglektion!!!! Tror det kommer vara sjukt svårt! Men förhoppningsvis kul:)) Det är en singellektion så jag slipper skämma ut mig för en hel grupp:P Bara instruktören som får sig ett skratt, men de bjuder jag på!

På min lediga tid igår kollade jag upp utbildningar och har nu fått en idé om vad jag vill göra:D Ska maila några studievägledare och höra mer om utbildningen:))

Ha en bra dag :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback