Bra bra braaaa mår jaaa

2011-09-30 @ 00:14:20

NU är hemresan till jul bokad! :) 2000 spänn fattigare, men man kan även se de som 2000 spänn lyckligare! Känner mig trygg och levande här borta, men det finns inget bättre än sina nära och kära hemma. Det är dom som gör en hel och som gör att man klarar av att vara borta! if that makes sense :) Familj är äkta trygghet.

Jag hoppas på massor av snö, fina soliga dagar, massa julmat och mysiga hemmakvällar!! Åhhh de jämt pirrar när jag tänker på det, längtar så inni!!
Just nu är det en värmevåg här, så det är sommar igen:D Så blir på med bikinin för till helgen blir det beachparty!! Älskar helgerna här för det finns alltid något kul att hitta på. Om det inte är utgång som gäller finns det något gym eller café man kan gå till. Vill man inte ta en klipp promenad kan man gå på stan och shoppa. Är man trött på att hänga på stranden kan man göra en "kajakutflykt". Denna helgen blir det: Födelsedagsfirande här i huset för V, husfest hos Johanna, Zumba dans följt av strandhäng + party, kanske utgång och promenad längs Fermain Bay på söndag! Det är jag värd efter att ha jobbat 12-22 två dagar i sträck! God natt på er! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback