21 september

2011-09-21 @ 10:50:11

Om en vecka idag fyller morfar år! Känns lite tungt att inte kunna vara hemma och fira honom, men jag har ju redan gett han en present :) Gav honom en skiva där jag sjunger en låt..ingen speciellt men tror han uppskattade det :) Ska bli så kul att se morfar och hela släkten på Jul, LÄNGTAR!

Idag är jag ledig tills halv ett, men har fått lite ärenden på stan..så ingen tid för så mkt annat. Ligger fortfarande i sängen och funderar på om jag ska gå ner och träna lite innan eller inte. Om jag väntar tills i eftermiddag kanske det inte blir av? Blir nog att jag kör lite Wii träning sen när Carrie sover! Inte mkt, men alltid något :)
Hösten börjar komma hit nu:) Vilket inte är optimalt, men faktiskt rätt mysigt! Det är varmt i luften, men blåsigare. Löven är kvar, men mörkare. det är fortfarande soligt, men skymningen kommer tidigare. Härligt med lite höstmys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback