Tennerfest och Fusion!

2011-10-23 @ 13:41:25

I förrgår var det fredag och efter klockan fyra var jag äntligen ledig!! Hela dagen spenderades med Carrie, Lexi och deras uncle Steve..tack vare lite sällskap så gick dagen oväntat snabbt:) Slängde mig direkt i duschen och gjorde mig iordning tidigt för att dra in till stan innan det var dags för att träffa dom andra au-pair tjejerna:) Den planen fick dock en vändning när Martin (pappan) frågade om jag ville bli med till "Rockmount" på en pint med han och Steven. Så vi tog cyklarna till Cobo och drack lite cider och öl i solnedgången..mycket trevlig början på kvällen måste jag säga!

När klockan var sju tog jag cykeln (utan vurpor denna gången) till Laura och Tarja för att ta bussen t stan:D Vi åt trerätters på "La Perla". Jag åt vårrullar, fisk och chokladbakelse! Mycket gott! Och självklart delade vi 5 tjejer på en del vinflaskor.. kostade 10 pund per flaska! Inte illa pissat på en restaurang! Brände dock alldeles för mkt pengar i fredags..men man måste ju leva oxå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback