In Bed..all day, all night..

2011-10-04 @ 22:39:29


Idag har varit en totalslappis dag. Har varit i koma sen igår kväll. Men äntligen, NU ser jag lite ljus i tunneln:) Fick supermedicin av V och lite frukt..har pimplat vatten hela dagen som en kamel och börjar känna mig lite fräschare! Fick i min riktig mat ikväll oxå, så kanske även därför jag börjar känna mig som folk!

Tänkte på Arvikamarten imorse och kom fram till att det är ju egentligen inte själva marknaden som man gillar mest, utan det är ju folket man är med som gör att det alltid blir så bra! För mig är det kålsoppan hos Morfar och hemma hos mamma, påsen med martensgodis som man delar med dom man går med på stan och karusellerna som man åker med kusinbarnen som gör marten för mig! Kvällen är inte perfekt för att det står en knallare och säljer rosor för en tjuga..utan den är det för att alla kommer hem under marten och man får träffa dom man saknat osv! I år missade jag allt det här och det känns tråkigt. MEN som alla andra år så kommer det nog finnas där nästa år! Så hej på marten ska jag nog få chansen att säga någon annan gång :) Och med de säger jag godnatt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback