Hej på sig!

2011-10-14 @ 01:00:47

Imorse drog jag till stan för att få håret slingat! Detta gjordes av en elev på "Hair n Beauty school", ungefär som frisörlinjen i Karlstad :) Tjejen va duktig och jag blev mycket nöjd! Ska boka en ny tid för klippning när jag får lite ledigt :) Har varit en del jobb för mig nu sen mina föräldrar åkte..antar att jag kompenserar upp lite för min lediga tid när de var här och hälsade på...

En dålig bild, men man ser ju iaf att utväxten är någorlunda "borttrollad" :)

Har tänkt en del på varför jag är här. Varför är jag inte hemma med nära och kära som jag trivs så bra med? Om jag tänker efter så vet jag inte om jag någonsin varit så medveten om hur mycket jag tycker om folk som jag gör nu. Vilket är BRA! Jag tror man behöver komma bort för att inse vad man har där hemma!...Hemma finns alltid kvar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback