Beau Sejour here I come!

2011-10-05 @ 19:12:31

Hej där hemma:)


Nu är det äntligen dags för mig att slita mig från mysiga hemmakvällar och allt gott som hör därtill. NU ska jag börja på ett gym här nere som heter Beau Sejour.. Gymmet har simhall, jacuzzi, styrke- och konditionshall, caféteria, olika pass som: bodypump och zumba. Låter ju super eller hur? Då kan man ju undra varöfr jag väntat två månader på att skaffa det?! För det första är det ju inte direkt gratis..kommer att gå på ca 500sek i månaden.. Och för det andra har det varit alldeles för fint väder här för att enligt mig låsa in sig på ett gym. Förhoppningsvis är vädret nog bra för att jag ska kunna cykla/gå/springa dit! ALLT för å röra på mig lite extra:P

Och så var det ju detta med kosten! Ska inte tjata om här vad man borde äta och inte, men jag har då märkt att chips, kakor och lyxiga middagar är då inte svaret på en hälsosam livsstil!! Men som tur är är jag inte ensam i huset om att vilja göra lite ändringar! Jag och Vanessa ska därför kämpa tillsammans! Får se hur detta går...


Nog om det!! Imorgon kommer mamma och pappa för att hälsa på mig här på ön!! Ska bli kul att se dom, saknat dom massor:) Ska försöka smida lite planer oxå, så vi har något kul att göra!






HEJ PÅ SEEEEJ, HA EN BRA KVÄLL HÖRRNI :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback