Awesome :)

2011-10-17 @ 11:27:44

Hej :)

Att säga att helgen var otroligt kul kanske börjar bli lite gammalt..men denna var absolut top notch! Fredagen spenderade jag med barnen tills V kom hem, vi drog och hämtade min bil från verkstaden (nej jag har inte krockat den har varit på service). När jag väl hade min frihet tillbaka åkte jag till Beau Sejour för lite träning. Stannade i nästan två timmar och efter middagen på kvällen var jag rätt ut sagt slut. Så sängen och en film stod tidigt på schemat!
I lördagsmorse ringde klockan tidigt, upp för frukost för att dra vidare till gymmet:) Blev lite cross-trainer med Tarja innan vi skulle på ett bodybalance pass..herregud säger jag bara. Dom kunde ju iaf varnat oss innan att det var krav på smidighet?! Kände mig som en oböjbar pinne, men måste säga att efter passet kunde jag väl ändå känna mig mer som en vikbar tumstock.. Passet var roligt, men kanske lite väl seriöst för min del, bör kanske ge det en chans till!
Efter en snabb lunch gick jag och Noémi på stan och jag köpte denna top/body.
Använde den med ett par höga jeans till. Efter shoppingen blev det en dusch och buss till stan;) Jag, Tarja, Laura mötte Maris på Waitrose där vi handlade vin, tacos, cider och allt där till för en perfekt förkväll. Maris bor i stan och hade huset för sig själv, detta blev lika bra som det låter:) Många skratt, vinglas och skandaler senare var i stan och gjorde "The Library" och "Folies" osäkert! Awesome night out helt enkelt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback