7 veckor

2011-10-27 @ 10:15:23

Nu äre så att det redan har gått en vecka till:O Otroligt fort har det gått och det känns bra! Här borta börjar det ramla in jul grejer överallt i affärerna, får mig bara att tänka mer och mer på snö, jul och familj där hemma! Ska bli så kul att se ALLA igen:D

Här på ön händer det inte så mkt mer än att vi var på en "ghost tour" igår. Det var en guidad tur i ett flera hundra år gammal hus där en man berättade spökhistorier som hänt i huset. Mkt intressant och blev lite rädd faktiskt:P Är ju Halloween till helgen så bra att komma in i rätt stämmning;) Som jag skrev förra veckan så har jag en liten nedräkning tills jag kommer hem med att berätta något minne, något ni inte visste om mig eller när jag träffade en ny vän. Tänkte berätta lite småsaker om mig själv denna gången...

Jag är tjejen som...
  • Köper hushållspapper när det står toapapper på handlingslistan (Hänt mer ggr än man kan tro:P)
  • Bodde närmast men som alltid behövde stressa till skolan
  • Spelat fotboll sen jag var sju
  • Är dörädd för nästan alla djur som är mindre än ett marsvin (Speciellt spindlar och kryp)
  • Kommer ut ur affären med godis istället för tandkräm när det var tandkräm jag gick dit för
  • Hellre går ut en onsdag än att sitta hemma vid datorn
  • Haft tre seriösa förhållanden, men inte blivit något klokare för de
  • Kan spendera över en timme i mataffären för jag kan aldrig bestämma mig för vad jag ska ha
  • Pratar och skämtar för mkt...vet inte när det egentligen är dags för att sluta/hålla tyst
  • Gillar spontana saker, som t ex att flytta till en ö..
  • Går bättre ihop med killkompisar är tjejkompisar
  • Kan gå till skolan med två olika strumpor i brist på annat
  • Har varit med på älgjakt hemma i fågelvik sen jag var ca 7år (Gått på drev, aldrig skjutit en älg)
  • Är blåögd på alla sätt och vis (Tror det bästa om folk i nästan alla situationer..)
  • Hellre håller tyst än att ta upp ett problem då jag tkr det är jobbigt
  • Gillar att skratta
  • Älskar virvelvinden
  • Alltid sett upp till mina två bröder
  • Gillar i princip allt som går snabbt..längtar tills jag är hemma i Sverige och kan köra lite snöskoter och fyrhjuling
Jag är tjejen som längtar otroligt mkt till den 20 december! Men fram till dess ser jag fram emot att träffa nya folk här, se nya platser och att bara ha kul så tiden går snabbt:) Vet inte om listan blev superintressant, men var mer av en personlighetsgrej:) Ha det bra för det ska jag ha! Puss & Kram folkens

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback