Usch..

2011-11-16 @ 00:31:17

Efter så många bra och roliga dagar känner jag mig sådära tråkig! Vet inte riktigt vad jag ska göra:P Drog till löparbanan förut för lite intervaller! Kändes bra, men efter det..middag och Sverige-England matchen blev jag depp! haha kanske va det vår förlust som satte sina spår:P Funderar iaf skarpt på att hålla mig nykter till helgen. Problemet är bara att alla jobbar och jag är ledig..vad ska jag hitta på ??! Såna dagar är då man vill spendera lite extra tid hos morfar eller hos farmor..ska nog försöka ringa dem båda imorgon förresten! Var alldeles för längesen..

Nu ska jag sussa, tidig dag imorgon! Vi hörs, ha en bra fortsatt vecka!
KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback