Tisdag!

2011-11-22 @ 11:52:13

Hej! En vanlig tisdag så skulle jag ha tagit hand om Carrie sen 07.30 imorse! MEN eftersom V kom hem tidigare än planerat (dvs igår kväll) så har jag haft morgonen leeeedig:) Känner mig lite krasslig fortfarande (antar att min "lugna" helg inte hjälpte...) så jag har bara legat i sängen, käkat lite gröt och druckit te! Rätt underbart ändå:) Jag har tänkt på en hel del saker som jag ska göra här innan det blir hem till jul :D

  • Ta en fika med fotbollsgänget
  • Fira Laura som fyller 19 i helgen
  • Baka pepparkakor med barnen (måste kanske göra egen deg eftersom dom inte säljer färdig här?!!)
  • Ha ett "pre-christmas party" med tjejerna!
  • Handla julklappar till alla där hemma!
  • Inhandla en nyårsklänning
  • Gå på bio (nya sherlock kommer ut 16dec tror jag) annars får det bli Breaking Dawn
  • Laga en typisk "svensk middag" till familjen...vet inte vad jag ska laga när de inte har falukorv här...haha
En Hel Del att se fram emot och förhoppningsvis kommer denna månaden bara flyga iväg :D Ses snart där hemma!!
I förra inlägget nämnde jag ju att jag måste bli bättre på att ta bilder när jag är ute? Ehm...jo, tror ni inte jag hittade typ tio kort i mobilen från efterfesten i lördags! Visst måste jag bli en bättre fotograf men hur vore det om man hade minne nog att komma ihåg att man faktiskt tagit kort-.- Aja! Ha det bra för det ska förhoppningsvis jag ha:) PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback