Redan fredan:)

2011-11-04 @ 15:22:28

Ja tänk vad snabbt dagarna går! Har ju ett minne at berätta oxå eftersom det nu är 6 veckor kvar tills jag är tillbaka på svensk mark:) Satt och tänkte förut och det känns ju faktiskt som jag har ett helt nytt liv! Och det kan man väl ändå säga att jag har! Lite samma känsla som när jag flyttade hemifrån till Arvika när jag var femton. Man kan ju faktiskt säga att jag har tre liv. Ett hemma i Väng hos mamma och pappa med hästarna och lilla missan. Ett i Arvika med alla vänner och familj som bor där och sen nu har jag ju börjat skaffa mig ett liv här oxå! Jag menar jag har en "familj" som jag bor hos, nya vänner, saker att göra på fritiden och ett jobb. Det är väl ändå det man behöver i ett bra liv? Det enda jag saknar är att vara nära min familj och vänner i Sverige. Känner mig inte lika trygg när jag inte kan prata svenska när jag känner för det.

Ser fram emot att skämma ut mig på biljardspel ikväll:) Ska spela mot Matt, får se om han är lika grym på fotboll som biljard! Isf lär jag ju inte ha en chans:P Berättar hur det gick imorgon eller ikväll när jag kommer hem! Vad ska ni göra? Jag saknar fredagsmys med film, tacos och goooodis så hoppas ni skämmer bort er med de!:)
Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback