oh sometimes, I get a good feeling:)

2011-11-29 @ 15:04:19

Hej hopp! Hoppas allt är bra med er:) Nu har jag snart bott här på ön halva tiden! Fasen vad snabbt det har gått! Börjar nästan få lite känslor av att jag kommer sakna stället när jag inte ska bo här längre! Knepigt men sant:) Man har ju lärt känna så mkt folk nu och det är ju inte bara en plats man lämnar när man åker hem sen, utan är ju en drös av vänner:/ Men vi au-pair tjejer planerar redan ställen vi ska åka till ihop och hur vi ska åka och hälsa på varandra:) Så tappa kontakten kommer vi nog inte göra som tur är! Dom jag träffat som bor på ön får man väll se igen om jag kommer tillbaka för att hälsa på familjen Boyde igen! Vilket jag gärna skulle vilja göra! Är en kanonbra familj och dom får mig verkligen att känna mig hemma här:)

Jag kikar på utbildningar nu när jag har en liten stund för mig själv. C sussar som en prinsessa i sitt rum nedanför så fritt fram för mig att göra annat! Planerar att börja plugga våren 2013 och läsa en treårig utbildning i Göteborg istället för fem år i Uppsala. Har hittat en utbilning som jag tror skulle passa mig väldigt bra:) Och om jag börjar plugga våren -13 så kan jag åka till Florida under sommaren som kommer, söka till skidlärare under hösten/vintern och börja plugga när jag är färdig:) Inget bestämt än men fasen vad kul det skulle vara:D Då är jag färdigutbildad när jag är 23-24 år vilket inte är så illa pissat! Har ju hunnit med ett år utomlands, resa till USA och jobba som skidlärare vilket är saker som man kanske inte prioriterar efter 25? Vad vet jag, men det tåls ju att tänka på:)
För övrigt är ja väldigt lycklig för tillfället! Har äntligen blivit av med min förkylning vilket betyder att det blir att träna ikväll:)) Sen blir det ut på något kul imorn, kanske filmmys? Irländs pubkväll på torsdag och utgång på fredag? Är barnvakt på lördagkväll så får se om jag får något sällskap eller om det blir bara jag! Kan vara rätt skönt att bara laga mat, kolla filmer som du gillar men inte erkänner för många och mår lite sådär extra gött:)
Ha det bra :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback