Mysdag:)

2011-11-28 @ 19:45:40

Idag vaknade jag halv tio, gjorde frukost och kollade på lite One Tree Hill. Hade på mig raggsockarna jag fick av morfar och Vida, saknar dom otroligt mkt! Så imorn blir det ett samtal till kära Arvika:) Efter mitt morgonmys i soffan tog jag bussen till stan för att möta Maris. Vi strosade omkring bland julpyntade affärer och såg massor av saker vi önskar oss!! Köpte inget till mig själv, har inga pengar till det nu såhär innan jul:)

Klockan två började ja jobba..jag och C åkte och hämtade Lexi. Väl hemma övade vi inför flickornas julshow som är snart! Har jag nämnt att jag ska gå på bådas?:D Ska bli kul å se dem sjunga och klä ut sig till änglar eller vad de nu blir:)
Börjar känna att jag inte har så mkt tid på mig här borta...om 22 dagar är jag i Sverige och fyra dagar efter det är det själva julafton! Så får bli lite julklappshandlande nu i veckan :D
Här övar de inför julshowen:D Carrie är lilla Jesus och Lexi är Maria xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback