Lycklig tjej!

2011-11-03 @ 01:44:12

Nuu ni börjar det hända grejer här borta! hehe, nej men känner mig verkligen lycklig här:) Är typ aldrig sådär jobbigt stressad eller känner att jag måste göra tusen grejer! Är typ som en semester som jag delar en tredjedel med en 2åring och en 5åring. haha

Idag sa Lexi "du kan få ett av mina gosedjur om du vill, men när du åker hem till därifrån du kommer så vill jag gärna ha tillbaka det" haha så gulligt x)
Men för att skriva om något lite mer intressant skulle jag ju kunna berätta mer om Halloween! Vi samlade ihop oss här i huset för "lite" vin och mat innan taxin till stan..och väl där så möttes vi av gud vet vad! Det var grymt kul att så många verkligen hade gått in för att klä ut sig läskigt..var dock inte så mysigt på dansgolvet när en kille med "fejk löst hängande blodigt skinn" hängde ut från fejjan på han när han lutade sig över mig:S Träffade iaf mycket nytt folk och efter snart tre månader så känner jag igen en hel del folk på denna ön! I början tyckte jag det var så stort och så mkt folk, men nu blir det bara mindre och mindre! Vilket känns lite kul..är ju kul att kunna hälsa på fler än dom man kom med!
Kvällens flopp var nog mitt val av outfit. Hade ett diadem med kattöron på och tusan vad det gjorde ont i slutet av kvällen:S Och kvällen topp måste ändå varit Fusion! Dansade/pratade dom sista timmarna med en fotbollsspelare, vilket fick mig att inse hur mkt jag saknar fotboll!! Så igår gick jag och Maris på en lokal fotbollsmatch, det var riktigt kul:) Killen som spelade var ju grym så inga minus där heller:)
Som vanligt är det väldigt sent så jag borde sova! Skriver mer imorn :))
Godnatt
Haha denna låten spela dom i slutet, klassisk på halloween ändå:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback