Lauras Birthday:)

2011-11-27 @ 14:59:10

Igår firade vi Laura som fyllde 19år :D
Vi drog igång klockan fem hos mig med vin innan vi fick skjuts in till stan av Martin och Vanessa. Inne på restaurangen "La Perla" väntade tio pers för att överraska Laura som inte hade en aning om att de var där! Var sjukt kul för vi hade alla sagt att de var tvungna att jobba! Ni skulle sett vad glad hon blev:) Efter middagen blev det drinkar på "Baloos" och "White Heart". Träffade på Eliot och Jimmy från galna gratishelgen för två veckor sen:) Hur som helst hade Tarja ordnat så vi hade VIP tillgång på nattklubben Fusion! Så gratis inträde där och egen louge! Kunde inte bli så mkt bättre! Mkt dans, många skratt och en vädligt glad födelsedagstjej!
Klockan två stängde ju dock krogen och min vän Matt ringde för att bli räddad från några asiattjejer inne på Follies! Haha otroligt roligt så kunde lika gärna lämnat han med dom men snäll som jag är så drog jag dit. Vi mötte tjejerna igen lite senare och vi alla drog hem med taxi:)
En lyckad kväll helt enkelt:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback