Julbak och filmmys:)

2011-11-25 @ 20:21:59

I torsdags hämtade jag Carrie på skolan, gjorde lunch till henne och mig innan det var dags för hennes nap-time. I väntan på att V skulle komma hem med Lexi förberedde jag för julbak! Hade rännt runt efter ingredienser hela morgonen så var i princip bara att rota fram bunkar och bakplåtar:) Vi gjorde dessa:

Inte så svårt  som det ser ut faktiskt! Va riktigt kul:)
När Vanessa kom hem igen bjöd hon med sig mig och ungarna på middag på Dix Neuf! Riktigt god mat måste jag säga:) På kvällen skulle föräldrarna ut på någon komedishow så jag var delegerad att agera barnvakt. Badade barnen, drog på Lejonkungen och sen var det läggdags:) Inga tårar utan somnade nästan på en gång båda två:) Så jag bjöd hem en vän för filmmys! Lika bra att göra någonting när man är "fast" i huset:) Även det var riktigt kul!;)
Älskar när man bara kan umgås, skratta, se en film och måååå lite. Så kände jag hela denna torsdan:))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback