Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig!

2011-11-21 @ 19:59:46

Hej! Som jag skrev tidigare så skulle ju detta bli en lugn helg...vi bestämde oss för att max ta tre drinkar var! Och eftersom det skulle vara så lugnt, så tog jag och Laura till och med cyklarna till stan! Och ja, ni har ju sett bildbevis på tidigare hur bra jag är på att cykla när det är mörkt och jag är lite berusad...hm. Iaf så drog vi med cyklarna till stan, låste dem i hamnen, gick till White Heart och beställde en varsin Rekorderlig. Jag kikade runt lite efter ett ledigt bord och fick ögonkontakt med världens snygging (överdriver inte här för då hade det inte varit värt att nämna..haha). Hur som helst kom Maris och vi skulle precis ta ett bord...när en av killarna vid bordet där snyggingen satt säger att vi kan joina dom. Vilket vi inte direkt hade något emot! Vi var ju spik nyktra vid tidpunkten och började smutta på våra cider! En kille, Steve, gick till baren och kom tillbaka med en bricka med 12 st jägerbombs på...och 300 pund senare var vi alla dyngraka! Där sprack den planen med att ta det lugnt iaf! Cider efter grogg efter shot satt vi där och blev mer och mer dragna men tusan vad kul det var! Vi var väl runt tio pers..killarna spelade fotboll, någon jobbade som bankman, någon som dekoratör, en var 26 och nyskild och en annan var 23 med fulaste skägg jag sett! En salig blanding men vi hade bra kul ihop så vad gör det! En spontankväll med Maris och Laura och tror inte jag haft roligare:')

När jag sitter här och skriver så tänker jag på hur jag vill lägga upp bilder från kvällen, men så fort jag tar lite alkohol så glömmer jag ju alltid bort det! Skärpning!! Ska se om någon av de andra tjejerna har så ni får se lite mer hur "nattlivet" ser ut här på ön^^ haha. Hoppas ni hade en bra helg där hemma! Hörde det var Arvikas årsfest på tiki, brukar ju ändå vara riktigt kul:) Stor kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback