Hej:)

2011-11-14 @ 14:47:17

För tillfället är det solsken och 15grader här på ön:) Lite smått blåsigt, men verkligen inget att klaga på! Min helg bestod av en lugn fredag som började i Simhallen med Carrie och avslutades med en massa OC avsnitt. Har känt mig lite förskyld så det var lika bra att ta det lugnt! För övrigt så var jag Laura och Tarja ute i Cobo i onsdags..så en lugn dag innan lördagen skadade verkligen inte:) Onsdagens utgång bjöd inte på så mkt mer än vin, prat och en mindre underhållande bartender från Estland(?)..Som tur var hade lördagen mer att bjuda på:) :


Jag jobbade på morgonen så jag tog med barnen till Saumarez park! Vi gjorde kojor, hade lite fika och busade i skogen. Halv ett var mitt jobbpass över och jag kunde glida iväg på cykeln för att möta Noemi och kolla på ett U-21 derby! Det var mellan Guernsey och Jersey, så det var massa folk:) Matt var med och spelade men trots förutsättningarna för vinst hände dock inte detta:P Blev förslust med 2-0.
Drog hem, ringde Laura som hade kollat på en annan stormatch och vi beslöt oss för att cykla iväg och köpa lite vin... Efter ett lyckat förkrök, en missad buss + lång promenad och en vinflaska senare var vi i stan! Hela gänget samlat:)) I brist på annat tog vi oss upp till en pub som heter "Cook and Bull". Där var det livemusik, shotrace och ett gäng glada au-pairer som satte stämningen! Riktigt bra början på en bra kväll:)
Runt elva snåret drog vi oss ner över stadens pubar, träffade Matt och fotbollsskaran och fortsatte naturligtvis vidare för lite dans på Fusion. Blev några för många jägerbombs...men en fullträff till kväll:)
Nu har jag börjat veckan med en sovmorgon till tolv! Börjar nu känna mig som folk igen:) Ha en bra vecka!! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback