Hej hopp!

2011-11-19 @ 16:06:24

Min fredag blev inte så pjåkig ändå! Tacos, i hennes skor, doritos och Aeros choklad med Laura. Det är riktigt fredagsmys de! Och trots att jag kände mig lite förkyld orkade jag med hela dagen med barnen utan någon värre uppoffring. Vi pysslade, gjorde milkshakes och kollade Lejonkungen tills Martin kom hem från jobbet och tog över innan jag skulle sitta barnkvakt på kvällen! Visserligen fick jag vara uppe till 01.30, men gjorde inte så värst mkt. Har nu läst en hel del i boken som jag fick av söta Madde! Riktigt rolig! Den heter "I en annan del av Bromma" om någon vill läsa den:)

Idag är del lördag och jag har nyss käkat lunch med hela familjen Boyde/Aschman..dvs att barnens mormor och morfar var här på besök! Det blev bakpotatis och paj med alla dess tillbehör...vilket är orsaker till att jag nu ligger inne på mitt rum! Sjukt mätt..Ska dock up på en powerwalk med Laura så fort hon blivit ledig, blir bra de så jag får bränna bort lite av godsakerna!
Ikväll blir det utgång med max tre drinkar var..försöker spara pengar och så vore det ju skönt att ha en bakfyllefri söndag?! Får se hur det går med det:)
Ha en bra helg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback