Hej, det var inte igår!

2011-11-02 @ 15:12:09

Har varit dålig på att uppdatera här på bloggen så dom som undrar är det bara bra med mig:) Det har varit så mycket den senaste veckan så har faktiskt knappt haft en tanke på att sätta mig ner och skriva! Kan ju börja ,ed att berätta om Halloween helgen!:)

Barnen gjorde "bus eller godis" med deras mamma medan jag var ledig i princip hela helgen:) Fredagen spenderade jag med Carrie sen var det husfest med de andra au-pairerna hos en kille som heter Aaron! Sjukt roligt att träffa fler nya folk här borta! Kvällen slutade med en tur till nattklubben Fusion och en promenad tillbaka till husfesten där alla sov över! Min sovplats blev en vattensäng som jag delade med den största katt jag sett! Skämtar inte om jag trodde det var en hund när jag vaknade! Hur som helst...lördagen var ju dagen alla skulle klä ut sig! Jag var en katt, Laura djävul, Tarja "dead bride" och Maris vampyr:
Berättar mer om lördagen och resten av veckan mer ikväll :) Nu ska jag jobba lite grann! Ha det bäst:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback