:D

2011-11-03 @ 20:32:25


Har nyss avslutat veckans fjärde konditionspass! Klassblöt, kopiöst trött och men även lättad:) Imorgon är det vila som gäller! Vila och ut och spela biljard äre tänkt?! Vet inte hur jag ska överleva kvällen utan mina tjejer här på ön men ska nog gå vägen! Önskar bara jag hade lärt mig reglerna någon gång av de hundra jag flamsade runt vid biljardbordet på Fritidsgården i Töckan:P Aja, är iaf något att se fram emot:)
Idag har jag haft en kanonbra dag. Började med sovmorgon, drog till stan. Tog en "Cream Tea" fika och köpte lite kläder inför hösten som snart är här. Blev ett par jeans, en stickad halsduk, solglasögon och en t-shirt;) Allt detta för 41 pund..Helt OK:) Förutom det så har jag haft lunch med Carrie, hämtat Lexi och tagit med dom till "paradis-huset" i St: George (Det där fina snuskigt stora huset som jag la upp bilder på en gång?). Så vi och deras mamma tog ut hundvalparna (som nu blivit rätt stora!) på en promenad! Lexi höll den ena hunden "Saffie" i koppel och hux flux bestämde sig "Saffie" att bada! haha som tur var släppte Lexi kopplet i sista stund innan hon oxå föll i plurret x)
Nu är jag otroligt hungrig och väntar på att det ska bli mat:D Väntar även på ett skypesamtal från kära Madde! Wiho, blir kul de!! Hoppas allt är bra med alla där hemma, saknar många!! Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback