Åh vad jag är glad nu:D

2011-11-09 @ 11:24:48

Hej! Imorse vaknade jag och kände mig krasslig..som tur var är jag ledig fram till ett-tiden idag, så såg ändå lite hopp om dagen! Jag kikade ut genom förnstret och såg att jag var ensam i huset! Så kilade ner i bara nattlinnet för att göra mig lite frukost! Först skräms jag som vanligt av breven som ramlar ner på golvet från bakdörrens brevinkast, men sekunden senare ser jag brevbäraren strosa förbi köksfönstret!! Lite hastigt gömmer jag mig bakom köksbänken, men när han knackar på dörren kan jag ju inte göra så mkt mr än att säga kliv in. Han har ett paket i handen, ler lite generat och ger mig det och önskar mig en bra dag! Hela situationen var lite rolig men ännu gladare blev jag ju när jag såg att paketet var till MIG!!

Tack kära Madde:D Blev superglad och du ska bara veta hur mycket jag saknar dig och våra pratstunder! Du är någon jag kan lita på till hundra procent och ibland förstår jag inte ens hur jag kan klara av att vara såhär långt borta så länge! Som tur är finns det skype, men är ju långt ifrån samma sak som våra älskade promenader! Jag räknar ner dagarna till Jul och ska göra massor av roliga saker här så tiden går fort (och så jag har lite kul att berätta när vi ses) Puss och kram! Idag går alla mina tankar till dig:))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback