5 veckor:)

2011-11-18 @ 16:56:42

Fem veckor kvar till Jul:DD Jag är faktiskt väldigt hemmakär för tillfället! Skulle vilja ta nästa flyg till Gatwick och vidare till Gardemoen ikväll...MEN så lätt är det ju inte! Kanske är det för att jag jobbar 7-23 idag när jag egentligen skulle varit ledig efter klockan 15...sen är jag förkyld oxå! hehe för att lägga ner lite mer energi på att klaga!

För att vara positiv så kan jag ju dela med mig av att jag var hos frissan igår! Och frissan är väll lite fel benämning då den som klippte mig var en kille:) Aldrig blivit klippt av en manlig frisör förut och jag blev supernöjd:) Klippte topparna och en liten snedlugg, kul med nytt inför hösten:) Faktiskt så känner jag mig på lite bättre humör medans jag skriver detta x) Och tur är väll det! För klockan är nu 16 och jag har 7 timmar kvar tills jag kan kasta in handduken och sova! Men kan ju glädja mig med att jag har bjudit hit tjejerna på film och tacos ikväll när jag ska sitta barnvakt! Hoppas på en bra fredagskväll trots omständigheterna:)
Kram till er där hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback