Vårruset!

2011-05-11 @ 22:25:50

Drog till Karlstad och mötte upp malin, matilda, anna och elin på Duvanhuset. Försökte hitta några balskor, men förgäves..Vi traskade vidare till lilla saluhallen och beställde sallader som vi tog med. Satte oss i solen jämt breve CCC huset:) Gött! Vid starten mötte vi upp Rebecca:) Så gick vi runt och kikade lite i alla tälten..fick lite godis och annat gott..Sen ställde vi oss i "springa fort" ledet, hade kul till lite uppvärmning av sats och sen bar det av! Jag, Malin och Elin höll ihop i början men till slutet blev det jag och malin kvar. Härligt jobbat tjejen! Gött med lite peppning oxå:) Nu ska jag och mina härliga skavsår ta kvällen! Imorn har jag tänkt mig lite mer löpning och fotbollsträning!:) Ha det bra :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback