Lycka på hög nivå:)

2011-05-18 @ 23:03:21

Hej! För ett tag sen tänkte jag väldigt ofta: "Jag måste göra.."..Nu tänker jag "Jag vill göra..". Om ni tänker efter är det STOR skillnad :) Kan bero på att jag har gjort sista proven och inlämningarna på gymnasiet, någonsin!! Fy fan va gött:D Det är lycka på hög nivå deee.

Något som inte var lycka var matchen förut. Usch vilken skitmatch, vad hände tjejer? Men nu vet vi hur vi inte ska spela och tror faktiskt att alla hade en sån där jobbigt dålig dag. Bryt ihop och kom igen! Hoppas alla kommer på träningen imorn och tränar livet ur sig, lr det är vad jag ska göra iaf:P

Nu väntar min goa säng på mig och imorn blir det skola! Wiiho, life is good sometimes:) Längtar till helgen som närmar sig med stormsteg:D Det säger vi Godnatt på:)



Sov gott :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback