Skaffa er en egen uppfattning.

2011-05-19 @ 17:59:10

Folk pratar ju jämt..men det dom pratar om är antagligen saker dom hört av andra och vad just dom har upplevt själva. Behöver ju inte ha så mkt med den dom pratar om att göra egentligen? Är jag på dåligt humör blir ju inte mina omdömen om folk lika bra som dom kanske hade blivit om jag hade varit på bra humör? Man kan förlora väldigt mkt på att inte lyssna på folk när dom avråder en om saker. Men man vill ju inte ångra något heller? Gör vad fan som känns bäst..har jag försökt att göra och det kommer jag fortsätta med. Det har slutat i både bra och dåliga situationer, men då slipper jag iaf undra på vad som hade hänt.. Jämt lite värt att tänka på :)

Nu har jag precis städat köket, får ta resten av lägenheten ikväll:) Men först träning! ciao:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback