Shit happens..

2011-05-04 @ 18:37:09

Det är inte så jobbigt när folk är idioter..det som är jobbigt är när man trodde bättre om dem från början. Lägger ner att vara trevlig mot folk som inte lägger ner sig något tillbaka. Finns så mkt bättre:)

Valborg är över och det var lyckat!:) Skulle bli nyktert för min del och det blev det oxå! Drog hem till töckan i söndags och gick på trav med mina föräldrar, Inger och Ämma. Blev ingen större hit när Starbright gallopperade..
Jag drog med Inger och Ämma hem t Arvika igen, lättvindigt och bra..bara att jag glömde en detalj: nyckeln t lägenheten:S Handlat hade jag hunnit gjort med, riktigt typiskt! Men fick låna snälla grannens kylskåp i några timmar tills bussen kom med min nyckel. Shit happens:P Elin höll mig sällskap under tiden iaf:)  

Har grovt med träningsvärk och ligger i soffan! Blev en promenad med Madde idag oxå, bra för att mjuka upp lite:) Liten pratstund är ju aldrig fel heller! Nu är det typ kväll och jag har inte mkt kvar att göra(förutom tusen saker i skolan) Men är sugen på något kul, något nytt! Kanske borde ja lära mig åka inlines?? Får se på det..i väntan på något bättre får det bli lite mtv :)


Kommentarer

Postat av: kim

fin du ääär :)

och ja, skit i alla idioter ;) haha.

Postat av: Annie

Vi kan lära oss åka inlines du och jag! :D Jag gjorde ett tappert försök häromdagen, men jag behöver nog öva lite till ;)

Postat av: Josefin

du är fiiin du Kim :) och ja, de ska jag verkligen göra:)



Annie! Det tkr ja vi ska göra :D Jag har inga inga inlines dock, men det går att ordna!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback