Oavgjort..igen.

2011-05-16 @ 09:53:21

Precis som seriepremiären borta blev även premiären hemma oavgjord. Förra gången 1-1, denna gången 0-0. Tråkigt när det inte blir några mål gjorda alls.. Måste säga att Katharina gjorde det grymt bra i mål, eloge till henne! Backlinjen var oxå riktigt bra. Själv kan jag inte säga att jag gjorde någon dundermatch:P Va helt borta i första, men kom väl igen lite i andra iaf. Nu blir det nya tag borta mot Kil på onsda!!

Jag är otroligt glad över att jag skippade skumpartyt i lördags:P Gillar helt enkelt INTE skum:) Va på grillfest hos Oscar B i dottevik istället. Blev grillat, ölspel och roligt folk! Skönt att bara ta det lugnt efter matchen! Drog in till stan på kvällen med Madde, Christian och Pontus. Men skippade som sagt Tiki så fick bli sova istället. Söndagen blev däremot soffläge HELA dagen:S Otroligt trött?

Nu märkte jag till min besvikelse att jag faktiskt börjar 10'15 istället för 11..bara att byta om och dra sig mot skolan de! Blir hem idag för att greja med bilen;) Så får hoppa träningen med laget idag, men vi ses imorn! hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback