Lever på helgen

2011-05-10 @ 14:41:19

Hade faktiskt riktigt kul i lördags och lever på det än :) Men blir mer och mer skeptisk till att gå ut på lördag när det är skumparty? Kommer nämligen ihåg hur det gick ifjol.. Jag blev sjöblöt, frös och lukten/smaken av det äckliga skummet överlevde hela bakfyllesöndan:P Inget jag vill göra om faktiskt. Så får se hur det blir, är ju bara tisdag så kan hända att jag ändar mig..

Imorn är det dags för vårruset! hihi. Så drar till karlstad under dagen och springer 5km med 6 goa tjejer! Ska och kommer nog bli kul :)
Nu sitter jag inne och skriver uppsats, men tycker som nio att det låter fruktansvärt tråkigt, så jag drar ut till Anna i solen istället ! :) efter mötet så väntar promenad med Madde :D hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback