Helt insane..

2011-05-08 @ 13:04:37

Kommer hem från seriepremiären i norrstrand (som för övrigt slutade 1-1. Enough said.) och drar till magnusson i mangskog. Där var det som upplagt för en bra kväll! Skön musik, sköna folk och massa vodka cola...Blev en del sång och aa, det var jävligt trevligt faktiskt! Sen kom Marie, hennes kusin Charlotte och Patrik för att hämta mig och Ode. Så vi åkte till tiki..där började det barka totalt. För det första Viktor så vill jag aldrig mer höra teneriffa:P Sen för det andra borde jag inte ta med mig mitt bankkort ut:P fyra nya bara iår? Helt insane..

Idag har inte varit en pigg dag. Men jag låg inte hemma och klagade för det! Utan mina päron kom och hämtade mig så vi drog till Karlstad för att kolla bil till mig. Måste säga att det är jättesvårt när man vill: inte lägga så mkt pengar på en första bil, gå billigt, se bra ut och vara billig i försäkring å grejer. Väldigt svår kombo faktiskt:P Är bilen fin så den dyr att ha? Är den billig är den troligtvis ful? Blir jämt gaaaléén. Måste tänka ekonomiskt om jag ska kunna spara pengar i sommar assåå:P

Godnatt folkens..:)






Tack för en trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback